بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی موبایل در سال 2023

بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی در سال 2023

فهرست مطلب (کلیک کنید )

برای ساخت تیزر تبلیغاتی قطعاً شما به نرم‌افزارهایی نیاز دارید که با استفاده از آنها، قادر به پیاده سازی ایده‌های خود باشید. از آنجایی‌ که ممکن است همه نتوانند از نرم‌افزارهای حرفه‌ای مانند پریمیر، ادیوس، فاینال کات و... استفاده کنند و زمان کافی هم برای آموزش این نرم افزارها نداشته باشند، بهترین راه، استفاده از اپلیکیشن‌های ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل است که نیازی به آموزش‌های پیچیده نداشته و خیلی سریع می‌توان با حداقل آموزش کار با آنها را شروع کرد. از نظر ما بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر، اپلیکیشنی است که دست شما را برای خلاقیت باز گذاشته و ایده تیزر تبلیغاتی شما را به بهترین شکل، به مرحله اجرا برسانند. تا پایان این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ منتا با ما همراه باشید که قرار است کلی اطلاعات مفید در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر با موبایل

بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل

ما در مقاله‌ای راجع به بهترین نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی توضیحات مفصلی داده‌ایم که اغلب آنها برای استفاده روی سیستم کامپیوتر مناسب هستند. در این قسمت بهترین اپلیکیشن ساخت کلیپ با موبایل را معرفی خواهیم کرد. اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد اعم از رایگان و غیر رایگان که هرکدام از آن‌ها توانایی‌های منحصر به خود را دارد. برای اینکه بتوانید از بین برنامه‌های ساخت تیزر، مناسب‌ترین را برای خودتان انتخاب کنید بهتر است متناسب با ایده‌ای که دارید یکی از آنها را انتخاب نمایید:

  • اینشات: این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی اندروید بوده و بسیار معروف است. در میان کاربران اندروید، به‌خاطر سادگی کار با آن و آپشن‌های بسیاری که کمک می‌کند ادیت‌های خلاقانه‌‌ای انجام دهیم، بسیار پرطرفدار می‌باشد. به‌عنوان‌مثال در زمینه انتقالات تصویری می‌توان از لرزش تصویر، دیزالو، زوم و... استفاده کرد. البته که خیلی از ابزارهای کاربردی دیگری در این اپلیکیشن وجود دارد که می‌توان آن را یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت تیزر دانست. در این آپ نه‌تنها می‌توان از فیلم استفاده کرد بلکه می‌توان با استفاده از عکس، فتوکلیپ هم ساخت و به ادیت عکس نیز پرداخت. بطور کلی تولید محتوا با اینشات، بسیار جذاب است. توصیه می‌کنیم حتما به سراغ یادگیری آن بروید.
  • کاین مستر: این نرم‌افزار هم یکی از کاربردی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین‌ها در حوزه ادیت بوده و می‌توان با جرات آن را بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر معرفی کرد. این نرم‌افزار هم جزو بهترین نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی اندروید به حساب می‌آید و هم برای IOS طراحی شده و قطعاً تعداد مخاطبان آن بسیار بیشتر از بقیه آپ‌ها است. یکی از قابلیت‌های حرفه‌ای که این نرم‌افزار، حذف کامل و حرفه‌ای پرده سبز است. این قابلیت می‌تواند دست شما را برای به‌کاربردن خلاقیت‌های گوناگون باز بگذارد. این نرم‌افزار به نسبت سایر اپلیکیشن‌ها منوی آسانی دارد و خیلی سریع می‌توانید کار با آن را یاد بگیرید. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید با تلفن همراهتان ادیت انجام دهید حتماً این اپلیکیشن را نیز در کنار دیگر اپلیکیشن‌های موبایلتان داشته باشید. قطعاً خیلی از دغدغه‌هایتان را مرتفع می‌کند.
این مطلب پیشنهاد می شود :  تفاوت دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک

دلیل بسیار مهمی که این دو برنامه بعنوان بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر با گوشی به شما معرفی شدند این بود که می‌توانید با آن‌ها بسیاری از ایده‌هایی که در ذهن دارید را به راحتی و بدون صرف هزینه‌های گزاف اجرایی کنید. البته خیلی از اپلیکیشن‌های دیگر هم هستند که میتوانند به شما کمک کنند. بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر گاهی به ایده‌ای که در ذهن شما است بستگی دارد نه به نرم افزار.

استانداردهای بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی کدام است؟

بر اساس وجود کدام قابلیت‌ها و استانداردها لقب بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل به یک برنامه تعلق می‌گیرد؟ در این قسمت برخی از مهمترین استانداردها را به شما معرفی خواهیم کرد که عبارتند از:

  1. سرعت: یک اپلیکیشن ساخت تیزر عالی باید سرعت خوبی داشته باشد و در ورود فیلم به آن و اعمال فرایندها در طول فیلم به‌ کندی برنخوریم.
  2. ‌حجم: اپلیکیشن ساخت تیزر نباید حجم بالایی داشته باشد و  باید قابل نصب روی اکثر نمونه‌های موبایل بوده و تلفن همراه را دچار اختلال نکند.
  3. نمایش جزئیات: باید قابلیت زوم کردن روی تایم‌لاین داشته باشد تا بتوان به طور دقیق نقطه‌ای که مدنظر است را جدا کرده یا حذف نمود. قابلیت بزرگ‌نمایی در تصویر در نرم‌افزار برای دقت بر نقاط کوچک و... .
  4. خروجی با رزولوشن بالا: یکی از مهم‌ترین فاکتورها خروجی باکیفیت است. باید نرم‌افزار توانایی تحویل کلیپی را که روی آن کار شده را با بالاترین کیفیت داشته باشد. کیفیت یک فاکتور بسیار مهم است که باید حتماً هم قابلیت کیفیت‌های متفاوت هم در آن وجود داشته باشد. گاهی نیاز است یک فیلم را با حجم پایین داشته باشیم.
  5. تعدد اندازه قاب: بسیار مهم است که ویدئویی را که قرار است روی آن کار می‌کنیم متناسب با فضایی که می‌خواهیم محتوا را در آن به نمایش بگذاریم باشد. پس موقع انتخاب اپلیکیشن، این نکته هم باید موردتوجه قرار بگیرد.
  6. تنظیمات مختلف: گاهی نیاز است روی تصویرمان اصلاح رنگ انجام داده یا آن را تاریک و روشن کنیم و حتی نیاز است بر روی بعضی از قسمت‌ها را رنگی متفاوت اعمال کنیم پس حتماً باید منوی اپلیکیشن مورد استفاده، قابل انعطاف باشد.
  7. دارای الگو: اگر قرار باشد نرم‌افزاری لقب بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر را به خود بگیرد باید درون خود چند الگو جذاب داشته باشد تا کاربر بتواند از آن‌ها استفاده کرده و حتی از آن‌ها ایده بگیرد.
  8. ویرایش صدا: اپلیکیشنی که توانایی ویرایش صدا را در خود نداشته باشد هیچ گاه لقب بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر را بدست نخواهد آورد. ادیت صدا در اپلیکیشن‌های ساخت تیزر بسیار حائز اهمیت است. می‌توان گفت درصد زیادی از جذابیت یک ویدیو به صدای آن است.
  9. فونت و زبان: بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر قطعا باید از زبان‌های مختلف از جمله فارسی پشتیبانی کند و بتواند فونت‌های متنوع در اختیارمان قرار دهد که بتوانیم به تناسب نیازمان استفاده کنیم.
این مطلب پیشنهاد می شود :  ترفندهای ساخت عکس با هوش مصنوعی 2024

نکات مثبت و منفی بهترین اپلیکیشن ادیت موبایل

بعضا دیده می‌شود که بسیاری از افراد، مدام در حال مقایسه کردن اپ‌های موبایلی با نرم‌افزارهای تدوین ویندوز هستند که این کار بسیار اشتباه است. ما نمیتوانیم آن‌ها را با هم مقایسه کنیم زیرا هر کدام از آن‌ها امتیازاتی دارند که دیگری ندارد.

  • اپلیکیشن ادیت با گوشی: در این زمینه می‌توان به این نکته اشاره کرد اپلیکیشن‌های موبایلی تقریبا همیشه در دسترس بوده و همه جا همراه ما هستند. این نرم‌افزارها بسیار منو ساده‌تری دارند و یادگیری آن بسیار سریع‌تر است اما نرم‌افزارهای ویندوز، این قابلیت را ندارد که همه جا بتوان با آن کار کرد اما در مقابل قابلیت انجام کارهای پیچیده‌تری را دارد که حتی بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر موبایل هم ممکن است از پس آن بر نیاید.
  • نرم افزار تدوین حرفه‌ای: این نوع نرم افزارها علاوه بر کارایی‌شان، قدرت بسیار زیادی داشته و تقریبا می‌شود گفت از پس هر نوع ویدیویی با هر حجمی به خوبی بر می‌آید اما در مقابل نیازمند سیستمهای قویی نیز هست و روی هر سیستمی نصب نمی‌شود و در صورت نصب شدن بر روی سیستم‌هایی که برای تدوین طراحی نشده‌اند کاربر را به دردسر می‌اندازد و مدام گیر کرده و کند پیش می‌رود و این اتفاق روی کیفیت کار تدوینگر هم تاثیر می‌گذارد. اما این اتفاقات در اپلیکیشن موبایلی نمی‌افتد و حتما نیازی نیست مبالغ زیادی را برای استفاده راحت از آنها، هزینه کنید.

ارتباط بین خلاقیت و بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل

همانطور که در قسمت‌های بالایی این مقاله توضیح دادیم، برای ادیت ویدیو، اپلیکیشن‌های عالی وجود دارد که تا میزان زیادی کار ما را راه می‌اندازند اما آن‌ها به تنهایی نمی‌توانند کیفیت نهایی را تضمین کنند؛ یعنی حتی اگر بهترین نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی اندروید یا IOS را هم در اختیار داشته باشید برای اینکه یک تیزر قابل توجه بسازید باید حتما خاطرتان باشد قبل از هر چیز، خلاقیت را به شدت بالا ببرید، از ترفندهای جالب و خلاقانه که کمتر کسی از آن‌ها استفاده کرده بهره ببرید.

این مطلب پیشنهاد می شود :  تدوین استراتژی کلمات کلیدی در 3 ساعت

به عنوان مثال هنگام تیزر درست کردن سعی کنید نکاتی را راجع به محصولات یا خدمات خود بیان نمایید که مشتریان هدف شما، بیشترین دغدغه را نسبت به آنها دارند. در نرم افزارهایی که با آن کار می‌کنید افکت‌ها و جلوه‌های تصویری زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده درست از آن‌ها نکاتی که حائز اهمیت است را بیشتر در معرض توجه قرار دهید و همین موضوع ممکن است خیلی از مخاطبان را برای خرید کردن از شما قانع کند. البته که میتوانید فراتر بروید و از افکت‌های صوتی و موسیقی‌های گوناگون استفاده کنید تا این تاثیرات چندین برابر شود. گویندگی تیزر تبلیغاتی در این زمینه می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

آنچه درباره بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی گفتیم !

در این مقاله تلاش کردیم از تمامی زوایا به موضوع اصلی که همان معرفی بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی بود، بپردازیم و مزایا و معایب را هم اشاره کنیم. در نظر داشته باشید که ما همواره روی اولویت خلاق بودن تاکید داشته‌ایم و بر این باور هستیم که بدون خلاقیت، این ابزارها به تنهایی کاری از پیش نخواهند برد. در صورتیکه نیاز به مشورت در زمینه ساخت ویدیوی تبلیغاتی داشتید، حتما با همکاران ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ منتا تماس بگیرید.

اشتراک گذاری :

مشاوره تلفنی

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

مشاوره تلفنی

09231012812

در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید فرم را تکمیل نمایید و با ما در ارتباط باشید.